Motory

Fiat Punto GT web pages - - - www.punto.unas.cz

Domů
Diskuse
Moje Punto
Fotogalerie
Motory

 

 

Turbo IHI

                        Chlazené vodou, chlazené a mazané olejem.

Max tlak 1,3 bar. Regulován ventilem pierburg (ovládá řídící jednotka – Motronic 2.7) ,
který podtlakem ovládá obtokovou klapku na turbu.

 

 

 

 

Max. tlak je možné zvýšit přidáním odbočky na hadičku vedoucí k podtlakovému ventilu na turbu. Pozor na zničení motoru, nebo turba.

  

 

...tak takhle to může dopadnout...

Pozor! Při překročení max. plnícího tlaku se rozsvítí kontrolka počítače. Řídící jednotka omezí vstřikování paliva.

 

Sekvenční vstřikování

                        Umožňuje lepší dávkování paliva do motoru a tím i vyšší výkon a točivý moment.

 

Popoff ventil

                    Vyfukuje přebytečný tlak před škrtící klapkou, který vrací zpět za vzduchový filtr.

                        Zmenšuje turbodíru - lopatky turba se točí dál a po přeřazení ihned tlačí vzduch.

 

Intercooler

Při stlačení vzduchu turbem se ohřívá, což snížuje množství vzduchu, které nasává motor.

Intercooler snižuje teplotu stlačeného vzduchu.

 

Chladič oleje

                        Chladí olej, který je nadměrně ohříván turbem a motorem.

 

 

Domů | Diskuse | Moje Punto | Fotogalerie | Motory

WebZdarma.cz